2010-03-13 | 17:42:29

Skulle ni kunna hjälpa mig? :)


Läkerol arrangerar en tävling där man får skapa sin egen tuggummi-mix med egna smaker osv. Jag har skapat mig en smak av GRANATÄPPLE, PASSIONSFRUKT och LIME/CITRON. En riktig Fresh Summer-smak!
Gott, eller hur? :)

Hur gör du för att rösta på min tuggummi-mix?
Du klickar bara på bilden ovan, så kommer du till min "tuggummi-sida". Där kommer
samma bild upp som du ser här. Klicka bara på "Rösta på mixen" så är det klart! :)

Om jag vinner, vad skulle jag göra då?
Först och främst skulle jag bli glad.  Sen skulle jag börja skänka pengar varje månad till
WWF och andra välgörenhetsorganisationer, eftersom jag inte kan göra det idag då jag
inte har tillräckligt mycket pengar. Allt skulle självfallet inte bara gå till mig, utan på något
sätt skulle jag göra något bra av det! Sen skulle jag blogga oftar också, thihi! :) 
Det skulle betyda jättejättemycket för mig om ni röstade! Jag skulle bli oääääändligt glad! ♥

Själv tycker jag verkligen att mixen av granatäpple, passionsfrukt och lime/citron ska finnas som tuggummi! De är lite sötsyrliga och riktigt uppfriskande!

Ni kan ju alltid gå in och skapa er egen mix av tuggummin? Jag lovar, det är sjukt kul! :)

1 Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se):

SVAR: Tack :D

"Century Gothic" heter den. kram

2010-05-04 | 20:46:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Tillbaka till startsidan


bloglovin

     The life of
     Klädval
     Tankar

     Nytt i garderoben
     Inspiration

     Blommor
     Frukter
     Föremål
     Djur & Insekter
     Ät- & drickbart
     Människor
     Natur
     Vyer
     Blandat


     Bloggdesign
     Ritat
     Annat kreativt


     Bloggtips
     Designtips
     Andra tips
     Recept
     Tävlingar


     Ni frågar
     Jag frågar
     Frågestund
     Designfrågor


     Roligt
     Tänkvärt
     Få ord
     Meningslöst
     I brist på fantasi
     Recensioner
     Listor
     Media


     Januari  Februari  Mars      April  Maj  Juni  Juli      Augusti  September      Oktober  November            December

     Januari  Februari  Mars

RSS 2.0