2010-03-08 | 20:27:06

Internationella kvinnodagen åttonde mars.

Halloumi alla där ute. Ja visst är det gott, men lite konstig smak är det allt. Haha, torr humor.. :)
Jag bloggade ju inte precis igår, bara ett kort inlägg, höhö. Skolan har börjat igen (har haft sportlov). Konstigt nog tyckte jag inte det var så jättetråkigt idag. Märkligt. Och ja, jag hatar skolan. Men man måste gå i alla fall,
b u h u...

Vad har ni gjort idag då? Det har inte hänt något kul precis. Förutom att jag måste svara på maassa kommentarer. Jo förresten, snön börjar smälta! Äntligen! Fast usch vad jag hatar snö när det är på väg att smälta. Ueh. Just det. Tog också en promenad runt en liten sjö idag med några av mina vänner. Kul, men kaallt. Och slaskigt.

Grattis alla tjejer! Internationella kvinnodagen idag ju! :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Tillbaka till startsidan


bloglovin

     The life of
     Klädval
     Tankar

     Nytt i garderoben
     Inspiration

     Blommor
     Frukter
     Föremål
     Djur & Insekter
     Ät- & drickbart
     Människor
     Natur
     Vyer
     Blandat


     Bloggdesign
     Ritat
     Annat kreativt


     Bloggtips
     Designtips
     Andra tips
     Recept
     Tävlingar


     Ni frågar
     Jag frågar
     Frågestund
     Designfrågor


     Roligt
     Tänkvärt
     Få ord
     Meningslöst
     I brist på fantasi
     Recensioner
     Listor
     Media


     Januari  Februari  Mars      April  Maj  Juni  Juli      Augusti  September      Oktober  November            December

     Januari  Februari  Mars

RSS 2.0